anny's FotoPage

By: anny ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 22-May-2008 15:16 Email | Share | | Bookmark

 


Friday, 9-May-2008 01:56 Email | Share | | Bookmark
cerita lain pulak ...potong jambul iman

tgh buat n hias pulut...
makanan yang siap terhidang ...untuk baby konon
iman tido plak ,,,,
View all 10 photos...
syok pulak masuk- masuk gambo ni... ni plak gambak masa potong jambul iman .,,,lepas ni bolehlah ditatp selalu gambar- gambar ni.... mmmm...bestnya rasa bila ada ruang letak gambar ni..tq anom sbb bagi cetusan idea ni..kikikik///....


Friday, 9-May-2008 01:04 Email | Share | | Bookmark
test lagiiii..

aiman dan gajah
dalam bahtera di abdna hilir
di safarilah pulak
View all 12 photos...
biadalah budak baru belajar ..ada je silapnya .......ni nak masuk gambar tp dari tadi x jadik...argh!!!!


Friday, 9-May-2008 00:34 Email | Share | | Bookmark
hari kedua .....

iman mandi manda
tak habis lagi gambar di melaka ni ,,,, aku nak letak gambar banyak - banyak sebagai kenangan untuk diri ini .... apapun hari ni aku rasa sakit badan yan teramat ... entahlah..taktahu apa punca..tp kerisauan bersarang juga di hati ini sebab skrg ni mcm mcm penyakit boleh datang ....


Thursday, 8-May-2008 10:32 Email | Share | | Bookmark
MARI BERKENALAN ..

naik.beca beb
masa jalan-jalan kat A Famosa water world
iman kepanasan ...
View all 5 photos...
mula-mula kita berkenalan dengan familyku yang tercinta dan terhebat ni ,....hubby ku yang baik hati n penyabor zul,aiman yang rilek sepanjang masa adalah anak sulong aku . haikal yang paling kecoh dan iman satu - satunya puteri yang dah mula melasak ..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net